Alpay34 19 haftalık hamileyim tuvalete gittim çıktım çok az bı ıslaklık oldu su gibi anlamadım acaba suyum mu geldi çok korkuyorum daha önce erken Doğum yaptım yarın da kontrolüm var kafam karıştı
Mucize_3 Suyu tutamazsınız ve öyle az miktarda olmaz boşalır üstünü tamamen ıslatır..gebelikte bebek idrar kesesine baskı yaptığı için idar kaçırması çok sık görülür doğum sonrası geçer