Kızlar ne yapacağımı şaşırdım ilk defa böyle bir şey oluyor. Kasıklarım ve vajinamda aşırı bi ağrıyla uyandım şu an belim de ağrıyor ama çok değil. Lavaboya gidince peçeteye hafif kan geldi. Ama yoğun değil sulu bayağı sanki adetin son bitme zamanı gibi olur ya. Bebeğim hareket ediyor. Off sokağa çıkma yasağı var şehir çıkış yasağı var doktorum başka şehirde üstelik pazar tehlikeli midir sizce ne yapacağımı bilemedim