Ayseee123 Kizlar 39+6yim dunden beri inanilmaz karin. Kasintim var elimi karnmdan cekemiyorm normalmiki yoksa tehlikelimi acaba cok kötü gergin ve kasinio:(
CgdmZtrk Ayseee123 kaşıma sakın son dakika yırtılırsın valla. Havluyla kaşı bir de bol bol krem yağ sür.
Ayseee123 Yirtildm canim ya zaten son 3 haftaya kadar bisy Yokdu hep krem yag sürüyordm son haftalarda maf oldu karnim:/