Filizzz66 Arkadaşlar 34+0 günlük hamileyim yaklaşık 1 haftadır uyuşmalarım başladı bu gece resmen tavan yaptı☹️ Gece sabaha kadar sızladı ellerim kollarım sürekli uyuştu😔 benim gibi olan var mı? Ne yapayorsunuz bu uyuşmalar için çok kötü durumdayım
Pia22 Filizzz66 benim 1 aydır var 32 haftaligim hiç birşey yapamıyorum sıcak su torbası biraz iyi geldi ama uyuşukluk hala var ağrıyı azaltti biraz deneyin isterseniz
Glshhh28 Filizzz66 19-20. Haftadan beri çekiyorum şuan 35 😞 magnezyum hiç yaramadı. Doktorum B12 eksikliğinden de olur dedi 150 civarındaydı. İlaç kullanmaya başladım 250yi geçince rahatladım biraz açıkçası. Uyuşuk ama çok iş yapmayınca yada çok telefon vs tutmayınca ağrı yok. İnşallah sizinde dayanabilcek hale gelir
Eytu12 Valla ben soda icmeye basladım 37 haftamda basıma geldi rrsmen sol elim üzerine yattım diye bükülmüş duruyordu arada agrı oluyor ama gecti uyusması
Filizzz66 Pia22 çok zor uykusuzluk artık maffetti beni geçe kaç defe eşimi uyandırdım bilmiyorum masaj için artık ondanda çekiniyorum onuda deneyim belki banada fayda eder😔
Filizzz66 kar_kristali çarşamba kontrolüm var doktoruma bi söyleyim ama ben Almanya’da yaşıyorum burda pek ilgilenilmiyor Yada doktorların Türkiye’dekiler gibi bilgisi pek yok
Filizzz66 Pia22 ağrımadık yerim yok resmen bu ikinci hamileliğim ilki hiç böyle değildi ama bu beni maffetti kendimi sakat gibi hissediyorum artık🥱 20. Haftamda kasılmalarım vardı ondan belli hiç aralıksız 400’lük kullanıyorum
Filizzz66 Glshhh28 dün yoruldum gecesi felaket geçti çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecek ama ben Almanya’da yaşıyorum tıp konusunda buradakilerin pek bi bilgisi Maalesef yok