Ova Kızlar 23+1 haftalık hamileyim belimin sağ tarafında geceden itibaren bir ağrı oluştu ve geçmek bilmiyor? Erken doğumla alakalı bi durum olabilir mi ? İlk gebeliğim hiçbiryer bilmiyorum çok korkuyorum açıkçası
kar_kristali Canım bende 28+6günlük hamileyim korkmana gerek yok bence 20. Haftadan bu yana bel ağrım geçmedi bebek gelişip büyüdükce dahada artar dediler…eğer yatarken ağrı oluşuyorsa yatma pozisyonunu değiştir bazen hamilelikte vucut kasılıyor olabiliyor yani
kar_kristali Ben yatakta veya aniden bir tarafa döndüğümde tek taraflı ağrıyordu ama kısa sürüyordu canım..bi duş al istersen iyi gelir..