40 haftalık olduk hanımlar bir kaç gün önce kontrole gittim ve nstye bağlandım ne sancı ne kasılma birşey çıkmadı benim ara ara adet sancısı gibi gidip geliyor çatın muayenesinde normal olur demişti doktorum ama böyle giderse ya olmazsq sezeryan olma ihtimalim var mı bide beklemekten çok yoruldum artık hareket etmeyince ödüm kopuyor