MutluAnnnecik yahu sağlıklı olsunlar tabi tek isteğimiz bu da bebişler sağlıklı diye biz neden kusuyoruzz😂 arkadaşlarım var hamile kızlar doğuracak gidecek ne Bi kusma ne Bi bulantı valla özenmiyor değilim, ben ilk aylar bakkala giderken poşet alıyordum yanıma gelirken onun içine kusuyordum artık dışarı adım atmaya korkuyordum 😂 şehiriçine falan binemiyordum çünkü biliyorum kusucam 😂 hastaneye kontrollore gidişimiz de falan sıra beklerken kusuyordum ayy çok kötü günlerdi şükür şimdi hala devam ama eskiye nazaran bir iki tık az