Sevgili hamişler merhabalar 39 haftalık bir anne adayıyım sizlere sormak istediğim konu cildimde lekelerim zaten vardı suan katbekat arttı suana dek doktora gitmek hiç aklıma gelmedi ama zaten koronodan dolayı kontrollerim dışında evden çıkmadım lekelerim psikolojik olarak beni çok etkiliyor benim gibi olan hanımlar ne yapmamı tavsiye edersiniz şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏻