Hayirli olsun canim, bende adetim 5-6 gün kala yapdim cok hafif bir cizgi cikdi hemen emineim tutmis bu sabah yapdim 25 lik testli domates gibi kizardi😁 6 yildir cocuk istiyoruz 3 melek kaybetdik😞 Allahim istegen herkeze nasip etsin 5 haziranda ilk randevumuz var Insaallah kese görürüz ve insaallah bizimde sonunuz bu sefer güzel olur dualarinizi eksik etmeyin🙏🏻😘🥰🌸