Merhaba kızlar bende sonunda dünyalar tatlısı kızımı kucağıma aldım arefe gününden belli nişan gelmesi ve sancılarla uğraştım en son 30.05.2020de sabah sancıyla uyandım ve kanamam vardı ama şancı bildiğiniz gibi değil çok şiddetli derken saat 1 e kadar bekledim doktorumu aradım gel hemen dedi gittim ama acilamam 2 cm ydi geri eve geldik sancıları evde çekmek istedim saat 7 oldu dayanamadım tekrar gittim açılmam 2 buçuk olmuştu hiç ilerlemiyordu o sancılara rağmen yalvardim beni sezeryana alin diye bir iki saat daha çek dediler saat 9 oldu açılma 3 buçuk tmm açılmam yavaş ilerliyor sezeryan dediler ve 9.30 da sezeryana girdim belden uyusturdular ama ben uyuşmadım o yüzden tamamen uyuttular uyandığımda minigim yanımdaydı ve açlıktan ellerini emiyordu kuzum okadar güzel bir duygu ki Rabbim hepinize sağ saglim yavrularınızı kucağınıza almayı nasip etsin bu arada 38+5de geldi güzel kızım