Nurbin [url=https://hizliresim.com/zSHzBV][img]https://i.hizliresim.com/zSHzBV.jpg[/img][/url] kızlar merhaba cinsiyet için bi tahmin yapar mısınız çook merak ediyorum
Ysmcn Nurbin belli olmaz canım banada 11 ve 14 de kız gibi dediler 18 haftada erkek dedi inanmadım bidaha gittim yine erkek dedi halada şüpheliyim ☺
Nurbin ilkbahar Ysmcn hayırlısu canım özel de baktı ysni devlettr olsa yanılır belki derdim ama nasip bş kızın var buda erkek olsun isteer gönül Rabbim bilir en iisini
Ysmcn Nurbin sıkıntı yapma canım benim 3 kızım var iyikide varlar bunada kız dediklerinde inan hiç üzülmedim kız evladı bir başka 😍 sağlıkla gelsin huzur bereket getirsinler inşallah
Nurbin Ysmcn öyle öyle tabi de beklentim yüksek tuttım benim suçum ya olsun tabi ben erkek olsa bi daha düşünmeyecektim o yğzden hayırlısı Rabbim her ikisini de tattıransın inşallah
Ysmcn Nurbin gönül bir kız bir erkek istiyor ama elimizde olan birşey değil ki. Bende 3.ü kızımda erkek diye şartlamıştım kendimi dr kız deyince çok üzülmüştüm şimdi 7 yaşında allahıımm seve seve bitiremiyorum yavrumu
Merve1810 Merhaba cinsiyet tahminini nasıl hesaplıyoruz bilen biri var mı aramızda banada bakabilir mi🙈