emineserkan2020 iyi bence şimdilik ilerde yanına bi tane daha al takım olsun valla ben bekarkenki kendi kullandıgım dolabımı getirdim tek kişilik yenı almıştık evlenınce cocugum olursa kullansın dıye odamı oylece getirdim kızım olcak pembeye boyucam bazayıda pembe yapcam bide üzerine tül yanlarda koruması var zaten tamam işte mis gibi beşiği bırakınca ona geçer