Elifbayrak İnan ben de çok tedirginim, doktor bana kızdı hatta unut artık geçti gitti bak 4 aylık olmuşsunuz dese de hala ne zaman ultrasona girsem kalbi atıyor mu diye soruyorum. Ama sonra da diyorum ki Rabbim ne yazdıysa o, önüne geçemem 🙏🏻 Bu arada bende 4. Haftada gittim bebek oluşmamıştı, sende de oluşmamışsa korkma daha erken 🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻