Kızlar günaydın 😊 benim bebeğime 12 haftalikken kız, 13 haftalikken erkek de olabilir dediler 15 haftada ise göstermedi sürekli arkası dönüktu yarım saat uğraştık , meyve suyu da ictim ama.nafile Böyle durumla karşılaşan varmi.göstermezse genelde kız diyorlar başına gelen var mı sizin bebisler ne zaman gosterdi