Edauysun 30+2 deyim kızlar aksamdan beri vajınamın dışında bir batma var gidip cıkıyor sürekli sağ kasıgımada aynı bıcak saplanıyor sanki normalmi 😔
GamzeGizem Ben daha 17.haftamdayim bende de oluyo oyle. Doktoruma sordugumda rahim buyuyor ondan oluyor dedi. Benim de nerdeyse 10.haftadan bu yana boyle oluyordu ara ara.
AyseeeeAa Bu haftalarda normalmis b3nde de oldu 29 haftadayim. Fakat ağrılar sidderlenirse ve agri artarsa D oktorunuza başvurun.