ZeynepTalas Kubbraa canım ben gittim silinme var açılma yok dedi ama nişanı attığımdan beridir adet sancısı gibi çekip duruyorum anlamadım ki ben de kafam karıştı komşum ebe 1-2 cm açılman var dedi doktora gittim yok dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
ZeynepTalas Kubbraa işte bu ne onu anlamadım bi türlü acaba dedim bebek tam yerleşmeye mi çalışıyor ya da vücut kendini Doğuma mı hazırlıyor anlamadım ki
Brokoli nişan icin hastaneye gidilmez, nişan hemen dogum oncesi gelmez, bazen bir hafta falan oncesinden de gelebilir dedi doktorum. nişan geldiginde korkmamami, kendisine haber vermemi, sancilarimi takip etmemi soyledi