Handenur61 biz de 23. Haftaya giriyoruz 🥰 ben öyle evdeyken bu karantina sürecinde bi şeyler sipariş ettim.
benim aldıklarım:
🌼4 Adet müslin örtü - 5 adet müslin ağız bezi
(ağız bezinden birkaç tane daha alacağım.)
🌼1 adet bibs emzik ve emzik askısı aldım.
(Emzik tutup tutmayacağımdan emin olamadığım için bir tane aldım sadece.)
🌼Chicco tırnak bakım seti ve chicco tarak seti
🌼Mustela Merhaba Bebek Seti
(Şampuan,losyon,pişik kremi,masaj yağı)
🌼 1 adet tommiee tippee 260ml plastik kolik biberon - 1 adet Paşabahçe 120ml cam biberon)
(şuan avent alıp almama konusunda da kararsızım..)
🌼Babyjem Emzirme Yastığı
🌼Zuppers Emzirme Ve Puset Örtüsü
🌼Joie Chrome Bebek arabası ve Joie gemm puset
(arabayı bu kadar erken almayı dişünmüyordum ama zam geleceği için onu da aradan çıkarmak istedik.)
🌼Bebek odası mobilyaları (odamızın çoğu bu karantina sürecinde tamamlandı.)
🌼korbell bebek bezi kovası
🌼Muca anne bebek çantası
🌼Fisher Price’dan birkaç oyuncak aldım , bir de bebekler için hikaye kitapları aldım.
şuanki eksiklerim de kıyafet ağırlıklı. Onları şu virüs süreci iyice azaldıktan sonra gidip görerek almak istiyorum yapısına vs. Bakmak için. 🤗🤗