Öncelikle bu cümle bana “sen zayıfsın karnın çok büyüyecek çatlağın çok olur vs.” laflarından farksız gelmedi o yüzden doktorumdan böyle bir şey duymak beni hayal kırıklığına uğrattı. 😑 30+5 im ve 1-1,5 ay önce bazı sebeplerden dolayı doktorumu değiştirdim. Gebeliğimin başından beri herkesin tavsiye ettiği bir doktor ancak sezaryende çok iyi diye duydum hep ve başka doktorların gebeyle uğraşmamak adına zoelu doğumlarda bahaneler bulup sezaryene aldığını bildiğimden normal doğumu destekleyen bir doktora gitmiştim. Erken ama doktor boyumdan dolayı normal doğumda çok zorlanacağımı ön gördü ve sezeryan öneririm sana dedi. Boyumda 1,58 ve bu nedenden ve öngörüden dolayı böyle bir şey demesi beni yıktı. Ben normal doğumun zorluklarını kabullenmiştim ve kendimi zihnen hazırlamıştım, sezaryen karşıtıda değilim bebeğim için en iyisini istedim hep. Ama ne bileyim çatı muayenesi sonrası deseydi yada başka mantıklı bir dayanağı olsaydı tamamdı da bu beni tedirgin etti biraz hayal kırıklığı yaşadım içimde. Aranızda yaşayan yada gerçekten kısa olup çok zorlu bir normal doğum süreci geçiren var mı kızlar? İki gündür hiç moralim yok sürekli bunu düşünüyorum. Yani yapabilecekken normal doğurabilecekken sırf ben kısayım diye sezaryene yönelmek iatemiyorum. Bir sıkıntı olursa tabiki gözüm kapalı kabul ederim. Lütfen bana cesaret verin. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. 🌼🙏