rumet96 Merhabalar 🙂 Ben bugün 2. Trimester dönemine geçtim arkadaşlar ve birden heyecanım arttı 🤭 Bu dönem de bana tavsiyeleriniz neler olur 🙂
Esra13 rumet96 Gebeliğinin balayındasın. Ne istersen yap, en sorunsuz dönem. Seyahat etmek istiyorsan tam zamanı. Tadını çıkar..
yumukeller rumet96 en rahat dönem diyorlar ama bulantıları çıkarırsak😂 bende 2deyim 21 haftalık oldum cinsiyet hareketler falan bu dönemde belli oluyor çok güzel heyecanlar ama bulantın malesef baki