Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim. Kendi isteğimle sezaryen olmak istediğimi dr.um ile görüştük zaten çok iyi bir dr. Ama doğum ücreti hakkında hiç bilgim yok. Doğum yapan tanidiklarimiz çok memnun hastaneden. Ama kimseye de fiyat sormak aklıma gelmemişti. Şimdi arayip sormakta ayıp olur. Sizin tebruniz var mı acaba?