YaseminErol
Bende 31+ 3 teyim ara ara badem yağı (organik) kullandım, hatta aklıma estikçe, cok şükür hiçbişey olmadı, bence vücut yapısıylada alakalı bişey, geçtiğimiz günlerde sebamedin çatlak kremini buldum aldım, kullanırmıyım bilmiyorum, ama bi denerim heralde 🙂 inşallah oluşmaz çatlağımız 🙏🏽😊