eryesil Ben ilk defa geçen hafta gittim 26 haftalık hamileyim. Epey anlattı ilgilendi. İkiz gebe olduğum için sık takip etmek istedi. Memnun kaldım ilk görüşmeden umarım aynı şekilde devam eder.
eryesil Habibe-280328 evet yakın arkadaşım geçen ay onda normal doğum yaptı. Bu sanırım birazda hasta ve durumuyla alakalı. Bende henüz konuşmadım doğumu sanırım sezeryan için konuşuruz