Busraasafekinci Kızlar doğum belirtisi mi acaba. Midem bulanıyor, nefes almakta zorlanıyorum biraz. Ama su ve nişan yok daha?
Ryakvrckk Busraasafekinci yok canım sadece o bebek çok büyüdüğü için oluyor bendede aynı bir süre sonra rahat ettiğin bir pozisyonu bulduğunda dikkat et rahatliyorsun normale dönüyor nefesin miden
Ryakvrckk 37+6dayim şuan akıntım var ama biraz su gibi geliyor iç camasirimdan normal altındaki taytim ıslanıyor sizce normalmi biraz fazla sulu geldi bana sanki öyle su gibi akmıyor ama siviligi su gibi ve normale göre biraz fazla ıslak
Mom20_ Ryakvrckk vala hayirlisiyla rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ama vala artik dayanacak gucum kalmadi agrilar her gece aglayiyor beni cocuk gibi