Minikmucizelerr Arkadaşlar aşılama olucam da 2. İğnemi yaptım 87.5 dozda ama ani ağrılarım oluyor bu tür ağrılar yaşayan oldu mu birde pozitif olanlae öneriniz var mı? Cevaplar mısınız
Mormenekse Minikmucizelerr yumurtalarım büyüdüğü için oluyor hissediyosun bi sorun yok tüp bebek için bu ilacı cok kullanıyorum banada cok oluyo
Miragee Ben aşılama oldum tutmadı bir ay sonra kendiliğinden hamile kaldım canım o ay hayıt tohumu suyu kaynatıp içmiştim rabbim in hediyesi o da vesile oldu