Giz4110 21.haftanın ilk günü doktora gitmiştim. Kan ve idrar tahlili yaptırdım ama sonuç için tekrar muayene gel demedi bir sonraki muayenede bakacak sanırım. Sonuçlar yüksek olsa bile bebek anne vücudundaki kalsiyum minarel deposunda ne varsa onları kullanıyor. Hamilelikte ve hamilelik sonrası emzirmede doktorlar kalsiyum ilacı veriyor. Vücuttaki kalsiyum emilimi sonucunda vücuttaki bitince dişlerde çürükler oluşuyor. İlk 3 ay sadece folik asit kullandık. Daha sonra Ferrum, D3 vitamini ve Multivitamin kullandım. 17.haftadan bu yana da Magnezyum, kalsiyum, Demir ilacı ve D3 vitamini kullanıyorum