Mimozacicegi61 Merhaba arkadaşlar benim gibi gebelikte su fazlalığı yaşayan var mı aranızda? Doktorum çoğu şeyi yememi yasakladı aslında çok dikkat ediyorum yediklerime şekerimde yok. Benim gibi olan varsa neler yaptınız doğumunuz nasıl oldu?
Mimozacicegi61 Tiredmom Tiredmom bende yanma olmadı hiç ama evet bişey yedikten sonra şiş hissediyorum hep sert oluyor karnım