Nktozkn Merhabalar annişler prensesimle 17. Haftaya girdik çok şükür. Sizde durumlar nasıl? Tam mide bulantılarından kurtuldum dedim iki gündür de mide yanması başladı ne denediysem geçmedi sizin nasıl geçiyor 🙂
zeyzey95 Nktozkn bizde 17 ye girdik yarım saat önce 🥰 bende bazen mide yanması oluyor baş ağrısı oluyor çok sık ve şiddetli o kadar başka hiiç bişey yok canım
Srzrk Biz de yeni 17 ye giriş yaptııkk 🙏 Çok az mide yanması oluyor onun dışında bir şey yok çok şükür. Ama hala prilam kullanıyorum.