Blossom bende kımyasal gebelık gecırdım bebegımın gordum 5 dakika sonra kanım cıktı beta dusmustu o kadar uzmustum ki eve gelır gelmez kanamam oldu sonra dusuk kanım once 8 Ken ogrendım 67 den birden 500 den 1110 cıktı sonra dustu nasip Allah kımsenın kucagını bos bırakmasın🤲🙂