39+2 ben doğurdum kızlar darısı sizin başoşınıza allah tez zamanda hepinizi kurtarson
Mrvvrm amin canım 38+3 benimde 2 cm aciklik var yakın zamanda inş dogurucam
Mrvvrm 39+1 daha bekliyoruz pazartesi sabah gitçez doğuma artık
Benim aşırı bulantom vardı meğerse aclma oldkca bulantı yaparmış