Merhabalar. Ben 6 haftalık hamileyim. 11 yıl aradan sonra 3. hamileliyim. Bu gün ilk olarak açık kahve rengi, sonra da pembe rengli azcık akıntım oldu. İnternetde araşdırdım ama gönlüm hiç rahat değil. Evvelki hamileliklerim böyle olmamışdı. Çok erken olduğu için hala doktora gotmedim. 7-8 haftayı bekliyordum. Sizce bu akıntı için doktora gitmeye ihtiyac varmı?