26_26_26ggg Kızlar merhaba çok utanarak soruyorum ama gerçektne böyle olan varmı ben ıspanak yedim bugün çok afedersiniz dışkım da yeşil renk olduğunj gördüm korktum baya internettede yeşil bitkilerden olduğu söylüyor varmı böyle olan?
Esilamiram 26_26_26ggg bnmde bi kaç kez başıma geldi cnm. Hatta kan ilacı kullanıyorum siyahımsı geliyor simdide🤷♀️🙈
Esilamiram 26_26_26ggg bnmde bi kaç kez başıma geldi cnm. Hatta kan ilacı kullanıyorum siyahımsı geliyor simdide🤷♀️🙈
bal_bebek8 26_26_26ggg Canım ıspanak ile alakalı birşey değildir. Dışkıda siyaha yakın yeşil renkte demir ilacı kullanımında çok sık görülüyor.
Ftmnrr Cok nprmal canım benım hamılelıgın ucuncu ayından sonra decavıt ve kan ılacı kullanmam sebebıyle hep koyu renk yedıklerımzde etkılıyo ılaclarda etkılıyo
26_26_26ggg Ftmnrr bana da damla ve elevit verdi canım ondan oluyor sanırım teşekkürler vala içim rahatladı
elisaninannesii Normal canım bende ayni şekilde bugün post açmıştım arkadaşlar kan ilacından olduğunu söyledi korkmana gerek yok icin rahat olsun
Zuzuum 26_26_26ggg gayet normal canım bunlar yediklerinde vitaminlerde idrarına ve gaitana geçer renk koku olur
26_26_26ggg Deryadgm kan ilacı değil sanırım ya bana doktor elevitle damla vitamin verdi 13 haftadayım
Merii33 26_26_26ggg canım ıspanak yediğinde dışkının yeşil olması çok normal çünkü vitamin açısından çok zengin bir yiyecek. Kaç haftalık hamilesin bilmiyorum ama demir ilacı kan ilacı vb ilaçlar kullandığında da dışkın yeşil hatta siyaha yakın gelicek bu durumdan korkma gayet normal 😊