korkmayın herkesin doğumu çok farklı kardeşimin ki de çok zor oldu ama şükür sağlıkla aldı kucağına inş çok kolay açılımlınız olur kolay bir Doğum yaşarsınız.ben ikinciye hamileyim ilki normal olmadı birgün çektim ve sezaryen ile Doğuma girdim şimdi sezaryan olucam allah kolay doğumlar nasip etsin hepimize