preeklemsiden 29.haftada ani doğuma alınmıstım hastanede kaldığım 3. gün bi kadın geldi ara ara sancıda bağırdı sonra doğuma girdi bi kaç bağırmayla kucağına aldı ve ses bi anda kesildi, o kadar cok etkilenmiştim ki, normal doğum gerçekten bazıları için kolaydı… nasip işte bebeğim hem küvözdeydi hem o kadar normal doğum istememe rağmen sezeryanla bebeğim alınmıştı, bazı seyler kader… o yüzden bormal doğum hikayelerinde buruk oluyorum ama seviniyorum onlar için sağlıkla dünyaya getirebildikleri icin bebişleri yanında olabildiği için, şükretmek lazım😍 kızım 29 haftalık doğdu ama şuan sağlıklı 1 yaşında ve o 1 kilo doğan bebek abla olacak 8 haftalık hamileyim bakalım bizim doğum hikayesi nasıl olacak :)