Ydgrmry yanlız geç döllenme gelişim geriliği değildir, yanlış anlaşılma olmasın. Yumurtanın geç çatlaması sonucu oluşuyor. Erken doğuma, gelişim geriliğine, düşüğe sebep olmaz. Normal gebelik gibi devam eder. Ben bunu çok araştırdım ve bizzat üç doktorlada görüştüm. Normal gebelikte de oluşan durumlar sizin yaşadığınız durumlar. Bi daha yaşamazsınız umarım