Slnaydn Merhaba 16. Haftadayım ama iki haftadır geçmeyen bir Boğaz enfeksiyonum var doktorum antibiyotik verdi ama içmiyorum içim rahat etmiyor çünkü bir iki sarımsak yuttum ama olmuyor varmı başka önerisi olan
Babyy1 22 haftaligim bnde aynı şekilde boğaz ağrısı grip çok kötü oldum doktor ila c verdi mecburen kullanıyorum yoksa diğer türlü enfeksiyon daha cok artacak o bebegim için daha zararlı. Geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah