Ben doğum yapalı 2 ay oldu çok güzel çok memnun kaldım , koronadan dolayı refakatçi yok sadece , doğumun normal doğum oldu
Oda tek kişilik ve özel hastaneden hicbir farkı yok sancini kendi odanda cekiyosun ve yatağını direk çatala çeviriyorlar, daha sonra özel odaya alınıyorsun bebeğine birlikte ayrıca odada plates topu ve banyosuda var😊