zeome 20+3 bizim kız pek sakin hareketleri pek nadir 23+3 te doktor detaylıya gel dedi sabırsızlıkla beklyrm en son 17 de kontrole gittim detaylıya gtcm dıye pek umursamıyrm kontrolu devlete sıra bulamıyorum acıkcası 😊 bişey kalmadı sayılır detaylıyada