Ben kendımı bıldım bılelı kıloluyum ve 115 kıloyla hamıle kaldım ve suan 13 haftalık gebeyım 🙈 az kılo almayı planlıyorm zaten ılk 3 ayda 5 6 kılo verdım suandada oyle ıstahım yok denecek kadar az ıstah artması ne zaman oluyor bılmıyorum ama az ve bebegıme yarıcak seylerı tuketmeyı dusunuyorum