Esensena Hangi mamayı tercih ediyorsunuz aptamille hipp arasında kaldım hastane çantasınada ne olur ne olmaz diye koyacağım hangisi markayı önerirsiniz?
OlgaArslan Esensena bebelac gold kullandım kızıma. Bu da sezaryen olacağından mama alacam aynısından yada hipp başka hiç bir marka tercihim olmaz sanırsam
Kubs Dün sordum bu soruyu doktoruma. Kendi bebeğine de kullandığı holle markasını önerdi araştırdım da baya baya iyi yorumlar vardı ben onu tercih ettim bi bak istersen
gokcecan Bende bu konuda çok kararsızım. :( inş sütümüz gelirde gerek kalmaz ya. Holle yi de yeni duydum araştırmak lazım