elvan_ylmz Merhabalar ben son muayeneme gıdıcem carsamba günü ve günüm belli olcak sezeryan ıcın .. Acaba 1 hazırandan sonra hersey normal olur mu zıyaretcı kabul eder mi hastane bılgısı olan var mı ?
papatyalarr5 elvan_ylmz bende sormustum bizzat süsleme ve ziyaretçi için Doğum yapacağım hastane kesinlikle ziyaretçi ve süsleme yasak dedi bence en doğrusu bu bizlerin ve bebişlerin sağlığı için ☺️
ElifOncul Merhaba , dun konustum doktorumla Istda ozel hastaneye gidiyorum, ziyaretci hala yasak olmaya devam edecekmis
Emine-32 Selam canim benim de 4 unde dogumum var dun konustum hala yasak dedi kaldirsalar bile ziyaretci kabul etmemeye devam edecegiz dedi