Merhaba arkadaşlar 21+5 günlük hamileyim kasıklarım özellikle sol kaşığımda ağrı var.Doktorum idrar kültürü istedi idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyor sanırım .ama 3 gün sonra çıkıcak sonuç ve korkuyorum sol tarafımda daha çok hissetmem normal mi.ilk gebeliğim ne önerirsiniz.