Kızlar merhaba 33+0 gebeyim, bebeğimin kafa gelişimi hep 3-4 hafta , karın ve bacak boyuysa 1 hafta önden gidiyordu,kilosu da tabi daha fazlaydı ortalamaya göre. Ama geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğimin kafası 4 hafta önden giderken karın çevresi 2-3 gün geriye bile düşmüştü. Kilo olarakta 12 günde sadece 100 gr almış. Çocuğumun gelişimiyle alakalı bir problem mi oldu acaba, salı günü tekrar gidicem bakacaklar, içim rahat etmiyor korkuyorum açıkçası.