Kızlar çok korkuyorum ve sürekli düşünmeden edemiyorum sizlerden fikir almak istiyorum astım hastası olup ilaç kullanan ve bi sıkıntı yaşayan oldu mu doğumun da yada bebekte 😔 ben kullanılmaması gereken gi ilaç kullanmak zorunda kalıyorum sık olmasa da yoksa nefes alamıyorum(respito) 😔 ventolin birde