Merhaba arkadaşlar 7 yaşında bir Kızım var yaşım 37 bir yıl içinde iki düşük yaptım ve şuan tekrar hamile olduğumu öğrendim 1400 olan beta hcg değerimle vajinal ultrasonla doktor çocuğu göremedi dış gebelik olabilir dedi benim gibi bu değerde keseyi göremeyen var mı ???