Iyi akşamlar güzel anneler.Bende sizlerle zorlu başlayan ama sonu çok güzel biten doğum hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 01.11.2019 günü doğum sancilarimla beraber hastaneye yatirildim. Ancak yapilan muayenede sadece 1 cm acikligim olduğu anlaşıldı,40+2 olduğum için doktorum o gece gözlem altında tutmak istedi beni. Artık 2 saate bir hem nst hemde muayenem yapılıyordu. Sabaha kadar 1 cm olan acikligim 2,5 cm olmuştu sadece. Ama sancılarım gitgide çoğalmaya başladı. Artık bir karar verilmesi lâzımdı. En son çare olarak ebem dışardan müdahale ederek gece saat 1 e kadar acikligimi 5 cm yaptı ve 6 cm sonra suyum patlatıldı. O gece ne doktorum nede ebem sabaha kadar uyumadılar. Sabaha karşı acikligim istenilen miktara geldi ama bu defa kemiğim açılmadı. Sabah 6.30 da doktorum 8 gibi sezeryana almaya karar verdi. Ben bi yandan korkuyor,bi yandanda havalarda uçuyordum. Doğumum nasıl olursa olsun saatler sonra oğlumu kucağıma alacaktım. Sabah 7,30 da EKG çekildi beni hazırladılar ve 8 de ameliyata girdim 45 dk süren ameliyattan sonra artık oğlum kollarımdaydı. O kadar tarifi imkansız ki Rabbim hakkiyla yapabilecek herkese bu duyguyu yaşatsın. Hepinize iyi geceler diliyorum…