Birde 2 gündür bende idrar yaparken zorlanmaya başladım. Mesanem dolu hissediyorum ama yaparken böyle bir anda değilde. Sızıntı şeklinde yavaş yavaş yapıyorum. Hatta boşatmak için bazen ıkınıyorum. Daha önce hiç böyle birşey olmazdı. Acaba rahim iyice büyüdüğü için mi . Yok sa başka birşey mi var. Sizde de oldumu