Atlasmom aynen bende ikili testte erkek dedi doktoruma daha gitmedim ama erkek olduğuna kendimi alıştırmaya çalışıyrm hep kız annesi olmayı düşünürdüm erkek olması sanki daha korkuttu benide nedense sonra sağlığı yerinde şükür diyoruz tabiki ama daha alışamadm hatta bişey de almıyorm değilr felan diye ama doktor emin konştu