Ayse-gul bu sefer yeni bir merkeze gidicem canım çipli yapılıyor mu soracağım mutlaka
Bizim hareketli hiç yok canım ama yerinde hareketli %50 si nerdeyse tekrardan tüp bebeğe başlamadan yeni ve iyi bir ürolog a tekrar muayene olacak eşim ona göre de bitkisel birşeyler kullanmayı istiyorum
Benim yumurtalara dr birşey demedi cok iyiydi memnundu dr açıkçası bizim tedavi çok iyi ilerledi hep sanırım nasip değildi bu sefer ….
20 bin gitti 1 tedavi+2 transfere inşallah bu sefer kucağımda 1,2,3 allah ne kadar nasip ederse o kadar bebeyle eve dönmek istiyorum🙏🙏❤❤