Suhedamesut canım ben folicasite devam ettim yanına ekstra balık hapı verdi. Elimdeki folic asit bitince elevit, balık hapı ve d vit damla verdi (6damla) 4.ayımın sonunda ekstra demir hapı verdi..
doğuma kadar elevit, balık hapı, d vit3, demir hapına devam..
bu kadar ilaç bebeğe faydalıdır inşallah 😅