Merhaba arkadaşlar bana yardım edin lütfen yarın randevum var doktora soracam ama çook merak ediyorum Sol tarafa yatın bebek daha iyi oksijen alıyor daha iyi beslenir siyoruz ya herzaman benim bebeğim ben sol tarafıma uzanınca oraya yerleşiyor acaba neden umarım bir sorun teşkil etmez 🙏🏻🙏🏻